Citaat:
Ik kan hier AJL volledig volgen.
Eelke, deze reactie verwachte ik reeds van jou,...AJL en jij zijn kwa fotografie inzicht een beetje "old school"
Niet dat ik daar iets tegen heb, er is plaats voor iedereen in fotografie.
Ik daarentegen hou toch meer van nieuwe dingen uitproberen, buiten de lijntjes gaan, risico's nemen
En wie spreekt van risico's nemen kan natuurlijk ook kleine mistappen zetten, maar die neem ik er steeds super graag bij
Citaat:
Fraaie plaat!
De figuur op het gezicht is naar mijn inziens niet bedoelt als tattoo...
Geert ziet dit trouwens heel goed, het is absoluut niet bedoeld als tattoo, maar wel als een origami !
Mijn MUA heeft hier tijd en energie ingestoken om dit allemaal te maken,
is het gelukt of niet ? ... zij probeert alleszins iets, ik ook, de modellen ook, en iedereen die met
mij samenwerkt proberen ook steeds nieuwe dingen,... en dit alleen reeds vind ik top !
Soms super, soms iets minder,... maakt eigenlijk niet zoveel uit, omdat alles steeds het proberen waard is
Ik legde mijn manier van werken reeds uit in een ander topic, er is namelijk een groot verschil
tussen ( ik neem maar een voorbeeld ) ,
Eelke die een foto maakt van zijn nieuwe puppy, ( eén fotograaf, en een hondje die nooit gaat vragen of hij er mooi op staat)
en het samenwerken met vijf mensen , die allen hoge verwachtingen hebben.
Ik heb hier weer eens heel wat neergepend, misschien interesseert dat hier niemand ? of toch wel ?
Ik hoor het wel
DD.