Citaat:
Weinig reacties?
Tja...... ik ben al een paar keer wezen kijken, tekst en de foto roepen vragen op, dus ben eerst op zoek gegaan waarvoor "de tekst" misschien zou kunnen staan.
Het best wat er bij past, lijkt mij Evolutie, in de betekenis van, "geleidelijke verandering" misschien hartstikke fout, maar goed het was een poging
Fotografisch gezien natuurlijk niets mis mee, ziet er prima uit.
Ik vraag me alleen af wat zijn de achterliggende gedachte is bij het opmaken van je model op deze manier.
Als ik het bodypainting noem zit ik dan goed of ........ beledig ik dan iemand, zou je me dat eens uit kunnen leggen
Bedankt voor je reactie Ahum
En, uitleg geef ik je heel graag
Weinig reacties, inderdaad

maar nog minder op Evo # 2...
Misschien is dit te wijten aan het fijt dat dit beeld ( of mijn werk in het algemeen ) niet "mainstream" is ?
Dit is niet wat ik ervan vind, maar het is me reeds dikwijls gezegd, en ik kan er best mee leven
Wat je van de tekst maakt Ahum, is prima !... Evo is de verkorting van Evolutie,... ik ga dus Evo # 1 nog laten verder evolueren.
Of het hier iemand zal boeien weet ik natuurlijk niet ?
Bodypainting is het niet echt, voor mij, en in de kring van de mensen met wie ik samenwerk,
kan bodypaint bestaan uit het uitwerken met verschillende schilder of make-up technieken,
over het ganse lichaam, van kop tot teen. Of het kan ook gaan over een halve bodypaint,
en dan gaat het over een torso.
Wat je hier ziet is voor ons nog steeds make-up, (eventueel face painting)... al is het wel make-up
in zijn meeste vrije en creatieve vorm !
En, met vragen te stellen ga je me nooit beledigen, ik antwoord met veel plezier
DD.