Dank je, Daniel. Jazeker was die mogelijkheid er, ik kon buitengewoon op mijn gemak een paar shots maken om de gewenste profielen er goed op te krijgen. Dat was dan ook de focus - de loopbrug, de profielen en de lijnen en rondingen. De foto is bewust donker gehouden om dat effect er goed uit te krijgen. Pas tijdens de nabewerking zag ik die boog in de donkere achtergrond, ik vond die best aardig en heb deze dus ietsje uit de duisternis getild. Dat-ie er niet helemaal opstaat vind ik zelf geen enkel probleem, het ging mij om de boog eronder. Maar ter plekke had ik 'm dus niet eens gezien ... :-)
Heel mooi. De silhouetten van mensen , de achtergrond bewust aan de lichte kant, de bogen.
Ik herken wel wat je zegt dat je niet gezien hebt dat de boog er niet helemaal op staat. Soms ben je zo druk met alles dat je andere dingen vergeet of niet ziet.
Nog meer foto's maken , de tijd nemen en goed kijken.
Daarmee kun je de onvolkomenheden te lijf gaan.
Ik ben een paar keer wezen kijken. Natuurlijk veel kwaliteit in de opbouw. Over je bewerking ben ik deze keer wat minder enthousiast. De schaduw bovenin is voor mij teveel opgehaald. Als ie lokaal wat donkerder gemaakt wordt, zodat net nog wat detail te zien is, kan ik hem persoonlijk meer waarderen