Nieuwe softbox

Plaats reactie
Canon-6D
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Nieuwe softbox

Bericht Geplaatst:

Een tijdje geleden heb ik de Elinchrom D-lite rx4 gekocht.
Nu wil ik graag een deep octa van 90 cm willen.
Ben aan het rondzoeken maar kan niets vinden i.v.m. de aansluiting van de flitser op de softbox.

Hier een voorbeeldje
https://www.adorama.com/gop90h.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Weet iemand een altenatief wat wel zal kunnen.
Alvast bedankt.
Omhoog Profiel Website Foto's
Henry
Lid
Lid

Nieuwe softbox

Bericht Geplaatst:

Jouw voorbeeld is voorzien van een Bowens Mount.
Ik heb niet veel verstand van studioflitsers, maar een snelle blik op het internet leert me dat een Bowens Mount afwijkt van een Elinchrom Mount, dan zul je dus een Godox P90H 35" Parabolic Softbox met Elinchrom Mount moeten bestellen. Ik heb geen idee of die Godox die je wilt hebben ook met een Elinchrom Mount te koop is.
Als ik google, dan vind ik wel bijvoorbeeld deze Elinchrome naar Bouwens verloopadapter. Een adapter die van Bouwens naar Elinchrome omzet, zal denk ik ook wel bestaan. Even gezocht en jawel, gevonden.
Het beste is natuurlijk die Godox met de juiste adapter te bestellen. Geloof het of niet, maar ook dat kan, ook bij Amazon. :)
Omhoog Profiel Foto's
Canon-6D
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Henry schreef:Jouw voorbeeld is voorzien van een Bowens Mount.
Ik heb niet veel verstand van studioflitsers, maar een snelle blik op het internet leert me dat een Bowens Mount afwijkt van een Elinchrom Mount, dan zul je dus een Godox P90H 35" Parabolic Softbox met Elinchrom Mount moeten bestellen. Ik heb geen idee of die Godox die je wilt hebben ook met een Elinchrom Mount te koop is.
Als ik google, dan vind ik wel bijvoorbeeld deze Elinchrome naar Bouwens verloopadapter. Een adapter die van Bouwens naar Elinchrome omzet, zal denk ik ook wel bestaan. Even gezocht en jawel, gevonden.
Het beste is natuurlijk die Godox met de juiste adapter te bestellen. Geloof het of niet, maar ook dat kan, ook bij Amazon. :)

Nou Henk alle credits gaan naar jou toe.
Bedankt voor de moeite.
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”