Ja, geen enkel probleem.

Houd wel rekening met het volgende:
1. Een full frame camera heeft een grotere sensor.
2. Een objectief voor een cropcamera kan bij Nikon altijd op een full frame camerabody (mechanisch dus). Ook hele oude objectieven passen op de allernieuwste camerabody's.
3. Een objectief voor een cropcamera
kan geschikt zijn voor een full frame camerabody. In dat geval is de "beeldcirkel" die het objectief produceert groot genoeg om de hele full frame sensor te "omsluiten".
4. Aan de andere kant
kan een objectief voor een cropcamera ondanks dat het mechanisch past, minder goed geschikt zijn voor een full frame camerabody. In dat geval is de "beeldcirkel" die het objectief produceert te klein om de hele full frame sensor te "omsluiten". De full frame camera heeft een optie om slechts een deel van de sensor te gebruiken, zodat er in 1x een complete foto uitrolt. Als je die optie niet wilt instellen, dan zul je achteraf de zwarte cirkel in Photoshop eruit moeten croppen. Nadeel van het instellen van een deel van de sensor is dat je daar dus eigenlijk niet de full frame body hebt aangeschaft. Het aantal pixels wat je in dat geval gebruikt neemt ook flink af.
Je zult even moeten kijken of de Sigma 18-300 en de Nikkor 50mm een beeldcirkel leveren die groot genoeg is voor een full frame sensor. Van de 50mm f/1.8 verwacht ik het wel (mijn dochter had er een, maar heeft die ingewisseld voor een f/1.4, dus ik kan de test niet even snel voor je doen).
Als op de lens Dx staat, dan kun je verwachten dat die niet geschikt / dat de beeldcirkel die het objectief produceert te klein is voor een full frame sensor.