Lekker sfeervol beeld, niets mis met lampenkleur. Ik heb een tijdje geleden ook een rondje door onze stad gemaakt en kom dan dezelfde kleur tegen.
Jij boft hier wel, de kades zijn leeg:geen auto’s te zien. Is dat altijd zou of is dat toeval? Zou persoonlijk de auto rechts in beeld er wel afsnijden...als dat kan.
@Rob Olivier, waar zie jij bewerkingsvlekken? Er zijn wel bomen die vaag oplichtten door de verlichting buiten die ik nog wat meer heb laten verdwijnen omdat mij dat stoorde.
@ArtenCo, Geen idee of dat altijd zo is met de auto's daar. Ik denk dat daar parkeerverbod is want de auto's stonden allemaal rechts langs het water en op de ene na heb ik die weggelaten in het beeld. Bijsnijden wil ik niet vanwege het bankje in de voorgrond. In een andere positie om de auto te mijden kwam het stadhuis voor mij teveel in de hoek gedrukt van de foto. Exif: f11, 13mm, 20sec, iso 100
Vooral rechtsboven maar ook boven de daken links zie ik een soort grijzige vlekken, zowel op klein als op groot formaat. Het zal wel beeldscherm(instelling)afhankelijk zijn want ik zie dit op mijn Eizoscherm wel en op twee andere beeldschermen weer niet. Ze zijn allemaal gekalibreerd.
Ik zie wel wat vlekken maar ik dacht dat het door het heen en weer zwaaien van de bomen in combinatie met de lange sluitertijd was. Het zijn de toppen en verder naar onderen weer scherp..Ik vind het een mooie sfeervolle avondfoto. Gr. Harry