Bleke huid verhelpen in Photoshop [Video]

Plaats reactie
jeroentje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Het kan zijn dat je model enigszins een bleke huid heeft. Maar Photoshop is prima in staat om deze bleke huid te verhelpen.

In deze film leg ik uit hoe je met een volle kleur gewoon in een handomdraai een bleke huid in Photoshop kunt verhelpen.
Wil je nu als eerste op de hoogte blijven van mijn filmpjes? Wordt dan abonnee van mijn YouTube-kanaal
Omhoog Profiel Foto's
Ab59
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

Re: Bleke huid verhelpen in Photoshop [Video]

Bericht Geplaatst:

Duidelijk uitleg, werkt goed. :upc
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Super!
Ik krijg echter de indruk dat in de praktijk de huid juist lichter wordt gemaakt. Met een lichtere tint en deze tutorial is dat ook eenvoudig te doen.
Omhoog Profiel Foto's
xafke
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ik gebruik hier andere middelen voor maar deze methode van jou vind ik zeer interessant en voor mij een meerwaarde. Dank je wel!
Omhoog Profiel Foto's
jeroentje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re:

Bericht Geplaatst:

Henry schreef:Ik krijg echter de indruk dat in de praktijk de huid juist lichter wordt gemaakt. Met een lichtere tint en deze tutorial is dat ook eenvoudig te doen.
Je kunt de tint kiezen die je wil natuurlijk. Een lichtere tint kan ook, sterker nog, een zonnebank-bruin kan ook :D
xafke schreef:Ik gebruik hier andere middelen voor maar deze methode van jou vind ik zeer interessant en voor mij een meerwaarde. Dank je wel!
Hoe doe jij het dan?
Omhoog Profiel Foto's
xafke
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ik gebruik de techniek vooral om babys (newborns) te herkleuren omdat sommige babys er echt niet uit zien net na de geboorte (blauw,paars, oranje,...).
Ik neem met pipet een goed stukje kleur of ik haal een mooie kleur uit een andere foto en dan gelijkaardig aan uw methode een kleurlaag toevoegen. Color blend en via masker doordrukken of tegenhouden.
Uw methode is nog iets beter doordat je laagstijl gaat toepassen. Maar voor babys is dat minder relevant omdat je daar niet gaat spelen met hooglichten of sterke contrasten.
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Video tutorials”