Dank jullie wel.
@Herman, in het droge zand heb ik ook wel, alleen vond ik dit de duidelijkste voorbeelden, die ik kon vinden, wat betreft de houdingen.
@Fran, tegenwoordig met die steeds snellere burstmode's op de camera wordt het steeds minder moeilijk om het juiste moment vast te leggen.
Bij deze heb ik ook in de burstmode geschoten en het leuke is dat de hond dan zo beweegt dat ik 3 verschillende houdingen erop heb en dat dan de cyclys weer precies opnieuw begint.
Soms lijken de foto's zo erg op elkaar(met dus 2 andere foto's ertussen) dat ik heel goed moet kijken wat nou eigenlijk het verschil is.
Tegenwoordig schiet ik veel minder vaak in de burstmode, je moet alles ook nog een keer uitzoeken.
@Conny, wat ik al dacht is de houding van een hond dus inderdaad een smaakgevalletje.
Zoals gezegd vind ik de foto's met de poten bij elkaar er echt uitspringen wat snelheid betreft, die geven dat voor mij het duidelijkst weer en dat vind ik ook het mooist...vaak heeft ie op die foto's ook de meest inspannende/geconcentreerde blik, maar dat is op deze foto's niet echt te zien.
Wat dat pannen en snelheid betreft heb je helemaal gelijk, maar bij dieren is het heel moeilijk om een goed gepande foto te krijgen......alle ledematen bewegen tijdens het rennen(ook de kop), dus ook als je goed meetrekt heb je in de meeste ledematen nog wel bewegingsonscherpte.
Toevallig kwam ik tijdens m'n zoektocht op m'n pc, naar de houdingen van de hond, ook een map tegen, uit 2015, waarin ik weleens aan het oefenen geweest ben met het pannen van Yaro.
Heb gelijk weer heel veel foto's kunnen weg gooien

, maar had er ook een paar tussen die ik nog wel 'aardig' vind en die zal ik ook nog wel plaatsen.
Misschien dat ik dat pannen van onze hond binnenkort nog een keer opnieuw ga doen, het is best wel leuk, alleen wel veel uitzoekwerk naderhand.