ArtenCo schreef:Toch ook fijn als je in andere topics die je hebt geplaatst reageert op de reacties....
De storende onscherpe figuur in de voorgrond stoort zo erg dat ik zelf deze opname in de prullenbak zou gooien.
Beter was geweest als je verder had ingezoomd op het hoofdonderwerp de man met telefoon..

Helemaal met ArtenCo eens. Als je je oudere posts doorneemt (dat zou je echt eens moeten doen), dan zie je dat je zeer sporadisch reageert op vragen of opmerkingen. Jammer, want mensen hebben toch tijd gestoken in het kijken naar je foto en het geven van hun mening (al dan niet met verbetertips) over je foto.ArtenCo schreef:Toch ook fijn als je in andere topics die je hebt geplaatst reageert op de reacties....
Ik plaats foto's omdat ik een twijfelaar ben, op goedbedoelde reacties waar ik idd van leer reageer ik dan misschien niet omdat ik de reacties aanvaard en naleef . Wat deze foto betreft voor deze zelfde twijfel heb ik ook elders gezet en daar stond de reactie loodrecht tegenover deze, werd nl 'sterke foto'Henry schreef:Helemaal met ArtenCo eens. Als je je oudere posts doorneemt (dat zou je echt eens moeten doen), dan zie je dat je zeer sporadisch reageert op vragen of opmerkingen. Jammer, want mensen hebben toch tijd gestoken in het kijken naar je foto en het geven van hun mening (al dan niet met verbetertips) over je foto.ArtenCo schreef:Toch ook fijn als je in andere topics die je hebt geplaatst reageert op de reacties....
Vooruit dan maar, toch maar mijn reactie op deze foto: ik zie ook het grappige beeld waar jij een foto van hebt gemaakt, maar ik zie ook dat het licht van de verkeerde kant komt waardoor het gezicht van de man niet goed belicht wordt. Ook zie ik iemand in de voorgrond die geen toegevoegde waarde heeft, sterker nog, die behoorlijk in de weg staat. Je zou je camera wat hoger kunnen houden om zo die persoon in de voorgrond proberen te ontwijken. Aan de draden in de achtergrond kun je niks doen, ze waren daar en je kunt ze niet ontwijken, maar ze maken de foto er niet beter op. Hoe exentriek de persoon misschien wel is (of misschien had hij de spulletjes van zijn dochter -die er misschien genoeg van had- overgenomen), persoonlijk zou ik deze foto vanwege de eerder genoemde aspecten zeer waarschijnlijk ook niet hebben bewaard.

frako schreef:Mischien wel een leuk moment maar het is ook een wat rommelige foto. Ook het hekwerk of wat het dan ook precies is werkt niet echt mee. De bovenste fotograaf is scherp in beeld gebracht.

Ik wil je wel geloven, maar de vraag is meer "wat wil je met die opmerking mee zeggen?"Sieneke schreef:Is toch zo hoor...
Laat dan maar zien waar. Misschien in een van de fototopics? Het is verstandiger om dit in een apart voorstel-topic te doen.Sieneke schreef:...Ik heb me in 't verleden reeds voorgesteld....