Hermanus schreef:
Ik vind het heel jammer dat er een sfeer is ontstaan over veel plaatsen van de oranje tipjes, want ik zie wel vaker onderwerpen veel voorbij komen en het gaat toch om de kwaliteit en het plezier in onze hobby !
Peterr schreef:
ja, vind ik ook wel jammer, maarja, ieder zijn ding.
Mensen die ze liever niet zien kunnen de topics ook gewoon overslaan
Ik voel me zelf niet aangesproken maar wil toch een reactie geven op persoonlijke titel.
Een ieder heeft zijn eigen voorkeur wat onze hobby betreft en dat mag gelukkig ook.
Ik heb niets met macro, vlinders of andere kruipertjes. Ik geef dan vaak een reactie die lollig bedoeld is maar geeft ook altijd een reactie over de kwaliteit. Soms vind ik ze ook echt mooi en dat zal ik dan ook zeggen.
Met abstract heb ik ook heel weinig en ook daar maak ik een grap en een grol en waardeer het werk van anderen.
Soms vind ik het jammer dat er mensen zijn die alles letterlijk en te serieus nemen en de humor niet zien in een reactie. We houden nu eenmaal niet allemaal van hetzelfde.
Bij mijn sportplaten krijg ik soms ook veel minder reacties. Sport is een ondergeschoven kindje op menig forum. Het houdt mij er niet vanaf om sportplaten te schieten, dat is nu eenmaal mijn passie. Soms laat ik wat zien maar lang niet alles.
Wat ik met vlinders en ander gekruipsels heb hebben anderen weer met mijn sport en ijsberen.
Dat kan en mag.
Ik zie alles en lees alles en het is onmenselijk om alles mooi te vinden maar dat wil niet zeggen dat het niet leerzaam is of dat we het gezellig kunnen hebben op het forum.
Laten we gewoon genieten van onze hobby en ons forum en niet altijd ergens iets achter zoeken.