Ja....nog even en dan hoop ik daarmee te kunnen stoppen. Operatie staat gepland.Frans schreef:Aan de oxycodon?
~Reichstag~
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Wat betreft witbalans, tja het licht is 's avonds nu eenmaal anders van kleur, dat gaat met geen enkele aanpassing gelijkwaardig worden aan 'natuurlijke' kleuren. I kdoe het daarom net als jij - op automatisch, en daarna in de nabewerking obv smaak/gevoel aanpassen. Ik zou ook niet weten hoe dat beter kan.
- petervaneekelen
- Moderator
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Proficat met je fraaie YC 
- ArtenCo
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wat leuk een YC....
En als ik lees hoe zwaar het toen was voor mijn rug en hoeveel pillen ik slikte om de pijn te kunnen verdragen...echt wat een verschil met vandaag. Toen 22 pijnstillers per dag, nu al een hele tijd niets meer. Toen kon ik halfuur lopen en moest ik gaan zitten of liever gaan liggen. Nu ben ik weer actief, beweeg ik heel veel en kan sinds een week of drie bijna pijnloos slapen.
Door deze foto komen alle herinneringen weer boven, zware trip. En nu dubbel zo blij dat ik toen toch ben meegegaan.....want dat was onze laatste trip, de volgende mocht niet doorgaan Iets met corona, vast wel van gehoord...
En als ik lees hoe zwaar het toen was voor mijn rug en hoeveel pillen ik slikte om de pijn te kunnen verdragen...echt wat een verschil met vandaag. Toen 22 pijnstillers per dag, nu al een hele tijd niets meer. Toen kon ik halfuur lopen en moest ik gaan zitten of liever gaan liggen. Nu ben ik weer actief, beweeg ik heel veel en kan sinds een week of drie bijna pijnloos slapen.
Door deze foto komen alle herinneringen weer boven, zware trip. En nu dubbel zo blij dat ik toen toch ben meegegaan.....want dat was onze laatste trip, de volgende mocht niet doorgaan Iets met corona, vast wel van gehoord...