Iedereen bedankt voor de feedback.
Je kunt er ook op verschillende manieren naar kijken naar zo'n serie. (als geheel, als onderwerp, als fotograaf)
Welke foto's aanspreken en welke minder, daarover zijn de meningen verdeeld.
@Frans Je hebt inderdaad gelijk dat niet in iedere foto eenzaamheid het thema is. Toch heb ik dat wel gezien in enkele situaties. In Foto1 en Foto2 zag ik dat wel. Soms is het ook zo dat je het ziet tijdens het fotograferen, maar dat het er bij het aan anderen laten zien van een foto er niet uit komt. Ik denk dat ik daar nog wel wat aandacht aan kan besteden bij een volgende serie.
@PetervanEekelen Martin Parr inspireerde mij op het gebied van dichtbij komen bij het onderwerp. Dat 'gebruikte' ik hier in deze serie. Het is soms ongemakkelijk om dichtbij te komen. Sommige foto's maak je op een plaats dat de mensen je niet zien. Bij anderen laat je het van de situatie afhangen en als men het in de gaten heeft dan kies je wat je doet....je zoekt contact of je lacht vriendelijk.
Meestal pakt het zo wel goed uit.
Parr is inderdaad bekend geworden van zijn kleurenfoto's in de jaren '80 en gebruikt steeds een ringflitser. Hier een reportage over hem:
https://www.youtube.com/watch?v=dDlnjtVGLOo @Megan2057 De term Benidorm basterds verbind ik met het tv programma waar krasse ouderen nog goed mee kunnen met jongeren en deze soms op de hak nemen. Dat heb ik hier niet willen uitdrukken.
@Harry Het was inderdaad de bedoeling om deze bindende factor neer te zetten.