Vond het resultaat zelf wel grappige, ben benieuwd hoe het jullie smaakt

Heb hem idd gespiegeldAyla schreef:Zo is hij idd beter. Heb je hem ook echt gespiegeld?
Grappig op een andere site hadden ze het ook over dat logo, had hem zelf er niet ingezien.Nagtie schreef:mooi beeld zeg! NBC logo zonder kleur!
Van waar heb je deze belicht?

Lijkt ingewikkelder dan het is, je kijkt gewoon recht tegen de bladzijdes aan, die ik om en om gekruld hebt naar het midden toe. Vervolgens de kleinst mogelijke scherptediepte gekozen waardoor je dus alleen de de randen van de bladzijdes zietEvy-H schreef:Ik heb echt geen idee hoe ik moet kijken xD de onderkant snap ik maar danIk vind hem zeker erg creatief

nu snap ik hem weerGotchas schreef:Evy-H en Wolves fotografie jullie bezoek![]()
Lijkt ingewikkelder dan het is, je kijkt gewoon recht tegen de bladzijdes aan, die ik om en om gekruld hebt naar het midden toe. Vervolgens de kleinst mogelijke scherptediepte gekozen waardoor je dus alleen de de randen van de bladzijdes zietEvy-H schreef:Ik heb echt geen idee hoe ik moet kijken xD de onderkant snap ik maar danIk vind hem zeker erg creatief