Collage
lees ik het goed, hebben ze je foto's gegeven in een excel bestand?
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ja dat kan ik mij voorstellen!JPD schreef:Ook ik werd daar bijzonder triest van,,,,,
Is het mogelijk om op de foto's te selecteren binnen het Excell-bestand? Zo ja dan kan je ze met ctrl+c kopiëren naar het klembord en vervolgens plakken in je fotobewerkingsprogramma. Het is even wat extra werk en vraag mij niet wat dit geintje doet met de kwaliteit van de foto's (niet veel goeds ben ik bang). Veel succes!
ik kan me dat voorstellen dat je baalt.
gewoon terug sturen en vragen om jpg's
gewoon terug sturen en vragen om jpg's
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Nummel 48 met witte lijst en sambal bij lekkel lekkkel.
wit bloot, bluin bloot. geen lijst... 
you take picture... (wow flashback naar Praag (alleen waren dat japaners)
je hebt PM
Ps. Don't forget the guide
you take picture... (wow flashback naar Praag (alleen waren dat japaners)
je hebt PM
Ps. Don't forget the guide
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
- Niels
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ach een excel bestan valt nog mee hoor!!!
Mijn broer heeft eens een CNF(of zo) gehad van een pro fotograaf, die voor een opdracht een foto had gemaakt van een zangeres, waarvan mijn broer vervolgens een cd hoes moest maken. Omdat ik meer ervaring heb met foto's en hij met photoshop zijn we samen heel lang bezig geweest om de witbalans en zo goed te krijgen! En zelfs daarna had ik de foto in de prullenbak laten verdwijnen!
Mijn broer heeft eens een CNF(of zo) gehad van een pro fotograaf, die voor een opdracht een foto had gemaakt van een zangeres, waarvan mijn broer vervolgens een cd hoes moest maken. Omdat ik meer ervaring heb met foto's en hij met photoshop zijn we samen heel lang bezig geweest om de witbalans en zo goed te krijgen! En zelfs daarna had ik de foto in de prullenbak laten verdwijnen!
- Niels
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Aan mijn post heb je niet zoveel.
Hoe groot zijn de foto's in het excel bestand!
Je enige kans is het om het printscreen te doen, en dan knippen plakken, heel leuk voor een kiekje, maar als het afgedrukt moet worden en zo ga je snel te kort komen denk ik!
Hoe groot zijn de foto's in het excel bestand!
Je enige kans is het om het printscreen te doen, en dan knippen plakken, heel leuk voor een kiekje, maar als het afgedrukt moet worden en zo ga je snel te kort komen denk ik!