Projectweek Groente en Fruit: Henry - Week Compleet
- g00fy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik heb ze hier ook niet gezien in de supermarkt (moest toch even kijkenHenry schreef:Ik zal morgen eens in een andere supermarkt kijken.Henry schreef:@g00fy: Net naar de supermarkt geweest. Gele courgette hadden ze niet, wel groene.
...
De inzending van donderdag is weer een prachtige
- Henry
- Lid

Dank allen voor de reactie.
@g00fy en Gotchas: Ik heb de oplossing denk ik gevonden, een maiskolf. Ik had die eerder zien liggen, maar de relatie met de banaan niet gemaakt. Morgen naar de supermarkt om een banaan en maiskolf te halen. Als ik de combinatie kan maken, zal het op zaterdag een mooie afsluiting worden van de serie.
-- 23 okt 2020 09:25 --
....maar eerst even de vrijdaginzending plaatsen: Ui en Peer.
@g00fy en Gotchas: Ik heb de oplossing denk ik gevonden, een maiskolf. Ik had die eerder zien liggen, maar de relatie met de banaan niet gemaakt. Morgen naar de supermarkt om een banaan en maiskolf te halen. Als ik de combinatie kan maken, zal het op zaterdag een mooie afsluiting worden van de serie.
-- 23 okt 2020 09:25 --
....maar eerst even de vrijdaginzending plaatsen: Ui en Peer.
Vrijdag is ook weer top
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Qua smaak ben ik het met Ron eens, maar visueel is-ie weer prima. En Frans slaat de spijker op zijn kop, je wisselende frames houden de serie fris tot het einde toe.
- Henry
- Lid

@Ron: ik wilde niet twee keer eenzelfde frame gebruiken. Ben het met de observatie van Frans en Peter dus eens.
Op de biologische markt een maïskolf en een tros bananen op de kop weten te tikken. Bijna niks staat meer in de weg om de foto te maken. Alleen een nachtje slapen dus.
Op de biologische markt een maïskolf en een tros bananen op de kop weten te tikken. Bijna niks staat meer in de weg om de foto te maken. Alleen een nachtje slapen dus.
- Ron62
- Moderator
Henry, gaat mij niet zozeer om het frame, maar vind de de peer en de ui te verschillend, de anderen passen beter bij elkaar, die anderen hadden zonder frame bijna bij elkaar gepast, deze 2 niet vind ik, maar iedereen kijkt er natuurlijk weer anders naar, dus zoveel mensen zoveel meningen.
Denk dat je banaan en maiskolf straks weer beter bij elkaar passen, heeft dus ook voor een belangrijk deel met de kleur te maken.
Denk dat je banaan en maiskolf straks weer beter bij elkaar passen, heeft dus ook voor een belangrijk deel met de kleur te maken.
- Henry
- Lid

Dank weer voor jullie reactie.
@Ron: Duidelijk.
Na het plaatsen van de zaterdaginzending (Maiskolf en banaan) zit deze projectweek er voor mij weer op. Doordat ik concept voor een serie had bedacht was de stress voor mij veel minder dan bij de voorgaande projectweken. Ik vond het leuk en heb deze projectweek weer vele mooie foto's voorbij zien komen op het thema Groente en Fruit.
Rest mij om Gotchas te danken om deze projectweek te organiseren.
@Ron: Duidelijk.
Na het plaatsen van de zaterdaginzending (Maiskolf en banaan) zit deze projectweek er voor mij weer op. Doordat ik concept voor een serie had bedacht was de stress voor mij veel minder dan bij de voorgaande projectweken. Ik vond het leuk en heb deze projectweek weer vele mooie foto's voorbij zien komen op het thema Groente en Fruit.
Rest mij om Gotchas te danken om deze projectweek te organiseren.