Winnaar Challenge XXXIII: Hermanus
- Megan2057
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Mods, mag ik een opmerking plaatsen, cq vraag stellen ?
Nu hebben wij allemaal ons stinkende best gedaan om deze Challenge te winnen, wat behalve door Hermanus niemand is gelukt
Nu is Hermanus uitgeroepen als winnaar van de Challenge nummer zoveel, maar zie ik zijn foto niet
op de voorpagina ....... ja een heel klein momentje, nu staat er weer Challenge XXXIII.
Mijn vraag is waarom staat zijn foto niet in dat vakje ? m.i.z. heeft hij dat wel verdiend.
Hoor het graag van jullie.
groetjes Megan
Nu hebben wij allemaal ons stinkende best gedaan om deze Challenge te winnen, wat behalve door Hermanus niemand is gelukt
Nu is Hermanus uitgeroepen als winnaar van de Challenge nummer zoveel, maar zie ik zijn foto niet
op de voorpagina ....... ja een heel klein momentje, nu staat er weer Challenge XXXIII.
Mijn vraag is waarom staat zijn foto niet in dat vakje ? m.i.z. heeft hij dat wel verdiend.
Hoor het graag van jullie.
groetjes Megan
- Megan2057
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Klopt Ron ..... een heel klein momentje, precies weet ik het niet maar ik schat amper een dag, mag ik vragen waarom de foto er nu niet meer staat dan, is m.i.z. toch leuker en terechter dan de tekst Challenge XXXIIIMegan2057 schreef: Nu is Hermanus uitgeroepen als winnaar van de Challenge nummer zoveel, maar zie ik zijn foto niet
Oeps bij mij staat er géén foto, alleen maar de tekst...klopt er bij mij iets niet ????

- Hermanus
- Lid

- Geslacht: Man
Dank allen !
Megan, ik heb hetzelfde met mijn tablet en PC, maar vreemd genoeg niet met mijn telefoon.
Bij toeval en nadat ik jouw reactie lees is hij nu wel zichtbaar. Het heeft met verversen te maken, maar na 3 dagen zal dat toch wel hebben plaatsgevonden neem ik aan ?
Bedankt dat je zo lief was om dit te berde te brengen !
Megan, ik heb hetzelfde met mijn tablet en PC, maar vreemd genoeg niet met mijn telefoon.
Bij toeval en nadat ik jouw reactie lees is hij nu wel zichtbaar. Het heeft met verversen te maken, maar na 3 dagen zal dat toch wel hebben plaatsgevonden neem ik aan ?
Bedankt dat je zo lief was om dit te berde te brengen !
- Erik Symoens
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Proficiat Herman !!!!!