Bedankt voor de fijne reacties.
De achtergrond had ik hier inderdaad even mazzel mee, het was maar een klein stukje dat deze achtergrond zichtbaar was, maar ik stond toen net op het goede plekje.
Ik heb hier nog wel wat dingetjes weg moeten soppen, ik zag dat al toen ik de foto maakte, maar met een ander standpunt was ook deze achtergrond weer weg en veel meer naar rechts of links was ook niet mogelijk doordat daar ander fotografen stonden.
@Hermanus, ik denk dat je bedoelt dat er wat minder details zichtbaar zijn op het linkse gedeelte van de borst?
Dat komt door de lichtval, door het fijne verendek en doordat dit best wel een redelijk grote crop is.
Bij vorige foto's die hier geplaatst zijn van de Pestvogel is ook al te zien dat het niet makkelijk is om overal veel details te zien bij deze vogel, ik zal es kijken of er bij m'n andere foto's wel bij zitten met meer details.
Afstand was ook een dingetje.....naar mijn idee hadden we nog wel iets dichterbij kunnen staan, maar je staat daar met meerdere fotografen en ik wil dan niet degene zijn die de vogel verjaagd.
@Henk, ik snap wat je bedoelt, maar ik wil de (kijk)ruimte daar niet kwijt en ik heb al best veel dingetjes weg gehaald uit de foto en mij storen die blaadjes daar op dat punt niet echt.
Maar als ik ze dus weg zou halen dan crop ik niet meer, het is al een redelijk flinke crop, voor mij eigenlijk net te veel, maar met minder croppen stond ie te klein in de foto en had ik nog meer storende dingetjes weg moet halen.