Buren
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooi Judith, lekker donker en mat gehouden - geeft een sfeer die heel goed bij de inhoud past. De strakke en repeterende lijnen benadrukken het monotone karakter. Alles bij elkaar wat mij betreft dus een sterke foto 
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je TC.
Mooi lijnen spel. Mooi donker en licht spel. Veel sfeer maar geeft mij een benauwend gevoel maar dat ligt aan mij. Ik ben geen stad gewend, ik houd van open zicht en bomen en planten om me heen in plaats van beton.
Mooi lijnen spel. Mooi donker en licht spel. Veel sfeer maar geeft mij een benauwend gevoel maar dat ligt aan mij. Ik ben geen stad gewend, ik houd van open zicht en bomen en planten om me heen in plaats van beton.
- Ronald Jan 70
- Lid

- Contacteer:
Gefeliciteerd met deze mooie foto je ziet ze niet maar je hebt ze wel , een goede buur is belangrijker dan?
- Dennismulder55
- Lid

Erg knap dat je in een minder fotogenieke omgeving met zo'n plaat thuis komt. Laat zien dat er altijd en overal wat te fotograferen is. Als je het maar leert en kan zien
- Dennismulder55
- Lid

Zo simpel is hetJudith schreef:Dank je Dennis.Dennismulder55 schreef:Erg knap dat je in een minder fotogenieke omgeving met zo'n plaat thuis komt. Laat zien dat er altijd en overal wat te fotograferen is. Als je het maar leert en kan zien
Gewoon je ogen open houden en mogelijkheden zien, denk ik. Soms zie ik het ook niet, maar dan ontdek ik weer een gave bewerking bijv.
- Daniel Doyen
- Lid

Proficiat !!!