Even geen foto’s plaatsen
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Even een tijdje geen foto’s plaatsen, mijn IMAC even upgraden van 8 GB RAM naar 16 GB. De Mac wordt door postnl opgehaald en weer teruggebracht na plaatsing. Perfecte service
van het bedrijf waar het gedaan wordt. 
Yep, ga ik wel vanuit. 
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik snap je upgrade heel goed Ab, ik overweeg hetzelfde. Of ik wacht nog even en koop een geheel nieuwe PC. Ben benieuwd naar je ervaringen. Succes!
- wilw
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Laatst iets (ongeveer) gelijks gedaan.
PC voorzien van 8GB extra RAM geheugen en een 500 GB SSD schrijf. Originele HD als opslag. Een paar uurtjes werk en het geheel loopt weer als een trein.
Hoop voor jou hetzelfde Ab ... See You
PC voorzien van 8GB extra RAM geheugen en een 500 GB SSD schrijf. Originele HD als opslag. Een paar uurtjes werk en het geheel loopt weer als een trein.
Hoop voor jou hetzelfde Ab ... See You
Nee Frans, de IMAC is van einde 2019. Dus nog niet aan vervanging toe.
Alleen vroeger kon je het zelf doen, nu moet alles uit de MAC voordat je de plaats bereikt waar de RAM zit. Het scherm zit tevens geplakt, youtube filmpje bekeken en gelijk kreeg ik het benauwd. Dus onder volledige garantie laten uitvoeren. Halen en brengen, controle systeem en plaatsen RAM. All in.
Alleen vroeger kon je het zelf doen, nu moet alles uit de MAC voordat je de plaats bereikt waar de RAM zit. Het scherm zit tevens geplakt, youtube filmpje bekeken en gelijk kreeg ik het benauwd. Dus onder volledige garantie laten uitvoeren. Halen en brengen, controle systeem en plaatsen RAM. All in.
Je hoort hetpetervaneekelen schreef:Ik snap je upgrade heel goed Ab, ik overweeg hetzelfde. Of ik wacht nog even en koop een geheel nieuwe PC. Ben benieuwd naar je ervaringen. Succes!
https://www.probello.nl/apple-imac-24-i ... wageningen" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Ab59 op 19 feb 2021 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.