Hulp gevraagd met mijn camera

Plaats reactie
DE2_186
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Wat was jouw reden om vandaag de dag nog een spiegelreflex te kopen? Als je die reden niet hebt: zit je nog in de 14 of 30dagen zichttermijn en kan je hem nog terugsturen?

Als je een camera intimiderend vindt dan lijkt mij het autofocussysteem van een spiegelloze of systeemcamera veel gebruiksvriendelijker, en dat is dan nog maar één voordeel van systeemcamera's.

Ik wil je best helpen hoor, en ik kom nog langs Abcoude ook op weg naar mijn werk, maar is het niet veel simpeler om het online te doen op dit forum?
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Zat de handleiding niet in de doos?
Omhoog Profiel Foto's
DE2_186
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Terugsturen gaat niet. Dan moet je even kiezen of je gewoon weer doorverkoopt of toch in deze camera gaat duiken. Als je in deze camera gaat duiken dan kan je natuurlijk eerst eens op de automaat zetten en kijken of er dan dingen gebeuren die je niet wilt. Als je daar tevreden mee bent, dan is er geen probleem, en hoef je ook niks op te lossen. Als je daar niet tevreden bent dan moet je volgens mij gewoon dit boek kopen,
https://www.bol.com/nl/p/fotograferen-m ... 076883769/" onclick="window.open(this.href);return false;
dat is een blend van een algemene cursus fotografie met een handleiding, met het voordeel dat het direct linkt aan waar de knopjes op jouw camera zitten.
Dat is denk ik veel beter dan los een algemene cursus fotografie, en daarnaast los een handleiding. Verder komen met zaken opzoeken in alleen de handleiding is vaak pas 1 camera verder.
Ik zou wel echt voor zo'n boek gaan, alleen al omdat zo'n hoofdstukindeling een heldere structuur geeft. Youtubefilmpjes zijn absoluut heel nuttig, maar er is dan vaak wel iets met bomen versus bos.
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”