Daar was ik een paar jaar geleden ook! Prachtig fotogeniek gebouw en interessante inhoud ook. Je hebt de sciencefictionsfeer onder het gebouw ook goed gezien. De twee bovenste lampen leiden wat af bij je foto. Als ik m'n hand erover houd is de foto direct rustiger en zoek je ook meer de diepte. Ik vond nog twee Insta-posts.
Bedankt voor de feedback. Ik snap wat jullie bedoelen. Persoonlijk stoort het mij iets minder moet ik zeggen. Het verklaart ook de lichte plek voor in beeld. Gr. Harry
Licht bovenin voor mij ook geen probleem. Ik wordt juist wat afgeleid door het roostertje (?) onderin, dat zou ik zelf verwijderd hebben. Ik zou ook rechts en onder wat wegcroppen totdat het hoekje rechts uit beeld is, dat helpt tevens om het deel waar de "actie" plaatsvindt wat dichterbij te halen.De sfeer zit er verder wel goed in, en de fraaie betonstructuren komen goed tot hun recht in het wat terughoudende zwartwit.
Even een gaatje gevonden, natuurlijk niet zoveel werk om hem even bij te snijden. Het beeld is rustiger, wat ik persoonlijk wel mis is diepte.. gr Harry
Harry, ik snap je opmerking. Zelf mis ik dat niet, wel zie ik plotseling allemaal dingetjes die je in je origineel blijkbaar had weggewerkt dus je hebt die niet als basis voor je bewerking gebruikt. Waarschijnlijk je oorspronkelijke origineel? (bv. lichtje rechts van de persoon, en lichtjes links boven).