mail lukt niet
- zjev-mol
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
graag zou ik photodrome ook gebruiken op mijn gsm / bij de ingave van mijn wachtwoord loopt het echter fout / als ik dan een nieuw wachtwoord wil ingeven en mijn mailadres zoals gevraagd dan ingeef, verschijnt de melding ".... mail kan niet verzonden worden, adres niet bekend " / wat doe ik fout ?
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Ik log ook met 4 verschillende apparaten in.
- Ron62
- Moderator
Ik zou het ook niet weten, doet het bij mij zowel vanaf m'n pc, als m'n telefoon, als de tablet van m'n vrouw.
Is meer Mendel z'n afdeling, weet niet of ie al weer snel een keer online komt en dit leest en anders misschien Mendel een pb sturen en 'm op dit topic wijzen.
E-mail krijg ik trouwens al heel lang niet meer van Photodrome, ook niet als ik een pb heb of zo, terwijl ik dat wel aangegeven heb.
Is meer Mendel z'n afdeling, weet niet of ie al weer snel een keer online komt en dit leest en anders misschien Mendel een pb sturen en 'm op dit topic wijzen.
E-mail krijg ik trouwens al heel lang niet meer van Photodrome, ook niet als ik een pb heb of zo, terwijl ik dat wel aangegeven heb.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Zjev, inloggen op Photodrome doe je niet met je mailadres maar met je Photodrome account. Wachtwoord wijzigen (waarom zou je dat doen?) doe je vervolgens vanuit je profiel.
- Frans
- Lid

Samengevat.
Op je mobiel.
Open browser.
Ga naar https://www.photodrome.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kies boven in de menubalk op "Inloggen".
Gebruik bij "Naam" en "Wachtwoord" dezelfde die je op PC gebruikt.
Op je mobiel.
Open browser.
Ga naar https://www.photodrome.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kies boven in de menubalk op "Inloggen".
Gebruik bij "Naam" en "Wachtwoord" dezelfde die je op PC gebruikt.
- zjev-mol
- Lid

- Contacteer:
dank aan frans, dat doe ik allemaal maar het euvel is dat ik twijfel aan euHHHH mijn wachtwoord, en dan start ik de procedure voor een nieuw wachwoord en vul mijn naam in "zjev-mol" en op de tweede lijn mijn mailadres ....; en dan komt het bericht "onbekend enz "
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Mendel is verwikkeld in wat tijdrovende aangelegenheden, we zullen geduld moeten hebben 
- Frans
- Lid

Kun je op je PC je wachtwoord van photodrome niet achterhalen?
Als je je wachtwoord niet meer weet maar wel kunt inloggen is het opgeslagen in je browser of op een Mac in de sleutelhanger.
Als je je wachtwoord niet meer weet maar wel kunt inloggen is het opgeslagen in je browser of op een Mac in de sleutelhanger.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Er stond er toevallig nog een te koop