Jouw vakantiekiekjes...
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Hahaha peter!
Ik ben benieuwd naar je topic vol met deze ideeën over de leden.
pdm: lekker uitslapen!
Inoordhof: dat was een gezellig dagje zeker!
Ik ben benieuwd naar je topic vol met deze ideeën over de leden.
pdm: lekker uitslapen!
Inoordhof: dat was een gezellig dagje zeker!
- Peter de Mooij
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hij is heel gaaf zelfs!!!
- mido
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mijn vakantiekiekjes:

Om jaloers op te worden, niet?
M'n vakantie was nog geen dag begonnen en jawel; hoofd vol watten, snipverkouden en gammel; ziek...begint gezellig dus.
Fijn met dit heerlijke weer binnen zitten en ook nog steeds niet met mijn nieuwe dslr speeltje op stap kunnen gaan
Máár gelukkig heb ik tenminste met mijn gammel hoofdje wel wat afleiding

Om jaloers op te worden, niet?
M'n vakantie was nog geen dag begonnen en jawel; hoofd vol watten, snipverkouden en gammel; ziek...begint gezellig dus.
Fijn met dit heerlijke weer binnen zitten en ook nog steeds niet met mijn nieuwe dslr speeltje op stap kunnen gaan
Máár gelukkig heb ik tenminste met mijn gammel hoofdje wel wat afleiding

beterschap
@ Akira: ja idd, maar ik had er even geen geduld voor
Ik had al een dubbel kind weggekloond
@mido: jeetje, das geen leuk vakantiekiekje. Beterschap.
Ik had al een dubbel kind weggekloond
@mido: jeetje, das geen leuk vakantiekiekje. Beterschap.
ontwijk fototoestellen altijd proffesioneel.
Onbewaakt moment eigen camera op tafel laten liggen...
Zodat de mensen die me kennen me nog herkennen

Onbewaakt moment eigen camera op tafel laten liggen...
Zodat de mensen die me kennen me nog herkennen

De gedachten van Dave zijn op de foto hierboven:
Schijt, nu ben ik betrapt om op vakantie te PDen..
hoe moet ik dat nu uitleggen aan de rest.
Ps je mag je neus wel eens poederen
overbelicht plekje
leuke foto btw
Inoordhof: voor een foto met je telefoon maakt die geen verkeerde foto's
Schijt, nu ben ik betrapt om op vakantie te PDen..
hoe moet ik dat nu uitleggen aan de rest.
Ps je mag je neus wel eens poederen
leuke foto btw
Inoordhof: voor een foto met je telefoon maakt die geen verkeerde foto's
- mido
- Lid

- Contacteer:
@ san; thx! nee niet echt een goed begin, maar inmiddels ben ik er weer vanaf gelukkig!
@ Dave; leuke foto en toch wel leuk zo af en toe een foto van jezelf toch?
Al ben ik ook een redelijke "professionele wegduiker" vind ik het héél soms toch jammer dat ik weer eens de enige ben die niet op de foto staat, af en toe moet het gewoon eens een keer
en je staat er leuk op toch? 
Al ben ik ook een redelijke "professionele wegduiker" vind ik het héél soms toch jammer dat ik weer eens de enige ben die niet op de foto staat, af en toe moet het gewoon eens een keer
word tijd voor een fotouitje merk ikmido schreef:@ san; thx! nee niet echt een goed begin, maar inmiddels ben ik er weer vanaf gelukkig!
Al ben ik ook een redelijke "professionele wegduiker" vind ik het héél soms toch jammer dat ik weer eens de enige ben die niet op de foto staat, af en toe moet het gewoon eens een keeren je staat er leuk op toch?
Haha ja dan moet je de hogeschool voor wegduiken hebben gevolgd en ga het je nog niet lukken.
Dat zijn de foto's indedaad een herinnering aan eenleuke dag waar je bij was.
En ja Vioto zat te wachten tot het tijd was om naar een restaurantje te gaan en zat even te interneppen in het avondzonnetje.
Heb ook maar weer niet te veel gedaan want je gaat ook automatisch de mailbox van je werk checken.
Eten op het vliegveld was ook mogelijk maar.. haha zal daar nog een foto van plaatsten.
En ja Vioto zat te wachten tot het tijd was om naar een restaurantje te gaan en zat even te interneppen in het avondzonnetje.
Heb ook maar weer niet te veel gedaan want je gaat ook automatisch de mailbox van je werk checken.
Eten op het vliegveld was ook mogelijk maar.. haha zal daar nog een foto van plaatsten.
- mido
- Lid

- Contacteer:
Hahaha, daar zal mijn professionele wegduiksessies totaal in het niet gaan vallen met al die fotografenVioto schreef:word tijd voor een fotouitje merk ikmido schreef:@ san; thx! nee niet echt een goed begin, maar inmiddels ben ik er weer vanaf gelukkig!
Al ben ik ook een redelijke "professionele wegduiker" vind ik het héél soms toch jammer dat ik weer eens de enige ben die niet op de foto staat, af en toe moet het gewoon eens een keeren je staat er leuk op toch?
![]()
- mido
- Lid

- Contacteer:
Nee, zelfs als stuntman zal je dat niet gaan lukkenDave schreef:Haha ja dan moet je de hogeschool voor wegduiken hebben gevolgd en ga het je nog niet lukken.
Ja precies, dus af en toe je camera laten slingeren is lang zo'n slecht idee niet
ik sta liever ook niet op de foto, maar het maakt niet uit wat je doet, je komt er toch altijd vreemd om te staan (ik altandsmido schreef:Hahaha, daar zal mijn professionele wegduiksessies totaal in het niet gaan vallen met al die fotografenVioto schreef:word tijd voor een fotouitje merk ikmido schreef:@ san; thx! nee niet echt een goed begin, maar inmiddels ben ik er weer vanaf gelukkig!
![]()
maar dan idd wel te zien dat ik er ook bij was op zo'n dag....of ik dat echt zo leuk vind met alleen maar camera's in de buurt is dan vraag 2
![]()