San Giovanni (Rome)
- Tony
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Overweldigende omgeving, man voegt iets verhalends toe. Belichting is erg fijn, goede doortekening in de donkere delen, en sfeervol binnenvalen van het licht door het hoge hemelse venster.
Hij is inderdaad scheef, of dat me nu stoort, ik neig naar nee, heeft een gevoel van een reportage zo.
Hij is inderdaad scheef, of dat me nu stoort, ik neig naar nee, heeft een gevoel van een reportage zo.
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Prachtige ruimte met prachtige kleuren.
Mag van mij zeker wat meer contrast in.
Verder heb ik ook wat moeite met het scheef zijn.
Alhoewel het dan wel weer een soort speelsheid weergeeft.
Zelf zou ik er denk ik voor kiezen op recht voor de ingang te gaan staan.
Het mannetje is een prima toegevoegde waarde
Mag van mij zeker wat meer contrast in.
Verder heb ik ook wat moeite met het scheef zijn.
Alhoewel het dan wel weer een soort speelsheid weergeeft.
Zelf zou ik er denk ik voor kiezen op recht voor de ingang te gaan staan.
Het mannetje is een prima toegevoegde waarde
Mijn reactie is een combinatie van bovenstaande...
Het scheve stoort mij wel. Denk dat als je hem recht zet met een stuk meer contrast, en wellicht wat dodge/burn plaatselijk, je een hele mooie overweldigende foto krijgt. En dan hoef je juist ook weer niet recht voor de gang te staan.
Sowieso wel erg goed gepakt deze foto!
Het scheve stoort mij wel. Denk dat als je hem recht zet met een stuk meer contrast, en wellicht wat dodge/burn plaatselijk, je een hele mooie overweldigende foto krijgt. En dan hoef je juist ook weer niet recht voor de gang te staan.
Sowieso wel erg goed gepakt deze foto!
- flipjetiel44
- Lid

- Geslacht: Man
Vind deze foto wel wat hebben.
Wat betreft de raadgevingen van de fotoshoppers dat laat ik aan hen over.
maar compositorisch wil ik wel een opmerking plaatsen. Het patertje had meer rechts moeten staan, zodat hij los van de voorste pilaar komt. Maar hij heeft gelukkig wel beide voeten op de grond
De scheefstand sowhat het gaat om de indruk van het geheel, en die komt bij mij goed over
Wat betreft de raadgevingen van de fotoshoppers dat laat ik aan hen over.
maar compositorisch wil ik wel een opmerking plaatsen. Het patertje had meer rechts moeten staan, zodat hij los van de voorste pilaar komt. Maar hij heeft gelukkig wel beide voeten op de grond
De scheefstand sowhat het gaat om de indruk van het geheel, en die komt bij mij goed over
- mark
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
mooi moment heb je te pakken. Ik vind het licht een goede sfeer geven aan de foto. Jammer vind ik het wel dat het raam boven compleet is uitgebeten en zou deze daarom buiten de compositie gehouden hebben. Ik zie dat je de camera schuin omhoog gehouden hebt waardoor er een aardige vertekening is ontstaan, de pilaren lijken nu achterover te vallen. m.b.v. perspectiefcorrectie is dit op te lossen denk ik.