Ik vind de onnatuurlijke groen toning hier geslaagd. Lekker contrastrijke reflectie en mooie lijnen. De kleur is zo specifiek en dominant dat de zichtbare toren hier niet helemaal meer bij lijkt te horen, maar ben er nog niet helemaal over uit of ik dit afbreuk vind doen.
De toning is inderdaad apart, je kunt er niet omheen. Juist dat spreekt me aan en dan zie je dat je er door heen naar binnen kunt kijken…een foto waar ik toch langer naar blijf kijken.
Dank tot zover.De groenige tint komt door de tint van het glas. Die had deze kleuring. In tegenstelling tot het gebouw erachter. Het sprak mij wel aan. Gr. Harry
Fraai beeld. Beetje druk voor jouw doen maar mij bevalt dat juist prima, het is de combinatie van het landschap dat reflecteert in de strakke architectuur en de eenvoudige kleuren die de foto voor mij een succes maakt.
Mooie plaat en Almere heeft zeker bijzondere architectuur. Er is zelfs een architectuur route. Heb heel wat gefotografeerd in Almere en deels in dit forum gepubliceerd.