Mooie serie waarbij de mist eigenlijk wel meewerkt in de sfeer omdat je geen opvallende rechtstreekse lichtbronnen hebt - die worden dan zo vlekkerig - en dus die mooie vaagheid in de lucht overhoudt. Doet het prima bij de strakke architectuur van De Hef.
Voor mij f3, omdat die mij hele vreemde associaties geeft, zeker in Rotterdam.
Wat mij betreft een nette serie van een onderwerp dat al snel redelijk saai kan overkomen op een foto. Maar de mist in combinatie met het licht maken de foto's fijne platen om naar te kijken.
Als jochie heb ik hier nog locs van de serie 1200 over zien rijden. Prachtig!
Ik vind de eerste en de laatste heel mooi. De andere vind ik beklemmend, met dat hekken en prikkeldraad. Ik associeer dat niet met de vrijheid die dit transportknooppunt voor mij uitstraalt. Dat maakt het geen slechte foto's uiteraard, niets meer dan slechts mijn voorkeur.
Recent wat ophef over de hef, maar gelukkig wordt de hef niet opgeheven, althans, niet permanent dan. Maar kennelijk is tijdelijk de hef opheffen ook al best heftig.
Gefeliciteerd met je TC. Zowiezo een sfeervolle serie. Ik ben alleen niet zo van de bruinige luchten, persoonlijk zou ik die wat meer naar het zwart getrokken hebben voor de avond-/ nachtelijke sfeer. Gr. Harry