Ik weet dat er meerdere manieren zijn om bij het eerste ongelezen bericht uit te komen, maar ik vind het desondanks erg handig om bovenstaande methode te gebruiken.
Iemand?

Klopt helemaal. Persoonlijk vind ik het fijn als ik, als ik op een topictitel klik, direct de nieuwste berichten zie.petervaneekelen schreef:Ron, ik heb het idee dat Marco de reacties binnen een topic bedoelt. Toch, Marco?
Hahaha dat moeten we niet hebben. Gelukkig hoeft dat ook niet, want het is gewoon een keuze die normaal in de profielinstellingen door iedereen naar eigen wens in te stellen is. Als ik dat zo zou instellen, heeft niemand daar last van dus.petervaneekelen schreef:Ik denk dat Frans gelijk heeft, dit zit niet in de parameters maar in de ingewanden van het systeem. Overigens denk ik ook dat iedereen erg gewend is aan de huidige opzet (al meer dan 10 jaar zo), en als we het zouden veranderen dat er dan weer anderen in de war raken

Daarom schreef ik ook:Ron62 schreef:Maar dat bedoel ik ook Peter en Marco, ik klik dan op het witte pijltje, in het oranje vierkantje, dat voor de topictitel staat en ga dan direct naar de door mij ongelezen berichten in dat topic.
Concreet: op mijn mobiele devices vind ik het makkelijker om op de topictitel te klikken, zodat ik niet hoef te prutsen met dat kleine pijltje.MarcoEOS schreef:Ik weet dat er meerdere manieren zijn om bij het eerste ongelezen bericht uit te komen, maar ik vind het desondanks erg handig om bovenstaande methode te gebruiken.
Oei, ik weet niet of we dit moeten willen faciliteren hoor, dit riekt naar te kleine schermpjes. Die pijltjes zijn natuurlijk niet voor niets zo klein, Marco..... ;-)MarcoEOS schreef:op mijn mobiele devices