Wendy schreef:
Denk je nou echt dat je foto Today's choice was geworden als ik hem niet had gewaardeerd?
Ik probeerde erachter te komen waarom de een de vlek wel ziet en de ander niet, maar dat mag blijkbaar niet.
Weet je wat? Ik reageer gewoon niet meer op je foto's.
Blijkbaar wil je alleen maar "OOOOOOO, wat mooooooooi!!!" horen en vooral geen puntjes waardoor je je foto kan verbeteren.
Ik vind het een hele mooie foto, maar je reacties zijn nogal vreemd als iemand een minpuntje aangeeft. (zoals: misschien staar of gloucoom???)
dat hele verhaal over de keuze van de dag, daar vind ik persoonlijk mn opname niet mooier of minder van worden. Het geval wil wel dat er een aantal mede forummers(leuk woord) zijn die die vlek helemaal niet zien.
1 persoon wel en jij, na hem in ps gehad te hebben.
Ik weet zeker dat elke foto in ps een `puntje ter discussie`op zou leveren maar dat doen we niet. Fotoos beoordelen zoals ze er staan.
Dat je probeert te achterhalen hoe het komt dat Mischa een vlek ziet okeej, je goed recht. mijn reactie DAAROP geeft geen glaucoom of staar, dus beperk dan ook je reactie waar het om gaat. Bij je punt blijven.
Tuurlijk mag en moet iedereen een opname kritisch bekijken, doe ik ook.
Daar leren we van toch??
Maar dingen zien die er niet zijn, dat doet jomanda.
Tevens, als ik de grap maak over staar en glaucoom, snap ik niet dat je daar zo een uitgebreide discussie van maakt, want ieder weldenkend mens weet dat je door bijde ziektes geen `vlekken`ga zien waar ze niet zijn.
En omdan zo neerbuigend te doen over je wel of niet waarderen,nooit meer kijken, dat vind ik een beetje zwak.
Discussie voeren okeej, maar dan niet ineens je hoofd in het zand steken.
Jammer, zoals ik al zei, mag je hier ook niet vechten voor je rechten.
By the way, degene die over `de vlek en...ze zijn toch zo kritisch hier........begon, mengt zich wijselijk niet in het gesprek wat mij ook verbaasd, aangezien ik wel gevraagd heb de `vlek`aan te wijzen.
Jammer, maar dat is dus kritiek op een foto hebben erwijl je zelf niet weet te vertellen waar het zit.
By the way, als je beeldscherm zo licht staat dat je een vlek(lees achtergrond van tak of weetikveelwat) zie, dan verbaasd het me dat de bij niet overbelicht is op die monitor en daar hoor ik niks van.
Kortom, waar gaat het over?????????????????????????????
heel veel fotoplezier gewenst en bedankt voor je reactie
gr Jaap