mooie foto er zit wel ruis in en kwaliteit is niet helemaal supper maar als nog heel mooi gefotografeert het valt niet mee.
Frans een foto stack is bijna niet te doen of de spin blijft dood stil zitten en je kan je camara compleet stil houden bijde is bijna niet te doen.
Je kunt overwegen om nadat je foto hebt bemaakt met veilige sluitertijd de ISO lager te zetten en sluitertijd te verlengen.
Als het spinnetje niet supersnel beweegt misschien wel naar 1/125.
En dan een serie te maken. Grote kans dat er een foto tussen zit zonder bewegingsonscherpte.
@frans, een serie foto's maken is niet mijn ding. ik maak soms wel meerdere foto's maar niet op de automaat.
Maar ben het er wel mee eens dat iso omlaag had gekund en sluitertijd omhoog.
Met je eens dat het op zich een goede foto is, een foto met potentie.
Ik ga niet herhalen wat al gezegd is maar ik ben wel benieuwd waarom je voor dit soort foto's een converter gebruikt. Dat komt ook vaak de kwaliteit niet ten goede.
Ik denk dat ik dat van die teleconverter wel begrijp.....krijg je extra mm's door en je afstand om scherp te stellen blijft hetzelfde, je krijgt de kleine beestjes dus groter in beeld.
Dat ligt er maar helemaal aan wat de minimale scherpstel afstand van die lens is.....op 1,5 meter is 150mm erg weinig om een spinnetje een beetje vol in beeld te krijgen.