Jouw vakantiekiekjes...
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
AJL: ja, zou ik nog kunnen doen, bedankt. 
- mido
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Herkenbaar jaVioto schreef:ik sta liever ook niet op de foto, maar het maakt niet uit wat je doet, je komt er toch altijd vreemd om te staan (ik altands![]()
)
Ik heb altijd net een sausje op m'n kin of m'n ogen half dicht of kijk zo kwaad dat je elk moment verwacht dat de foto in rook op gaat of (niet de indruk dat ik zo dom lach) maar op de foto lijkt het toch echt of ik lach als een varken and so on.....
gelukkig is het dan alleen maar op de foto...

zal je zo en pm sturen (als ik de foto kan vinden)
zal je zo en pm sturen (als ik de foto kan vinden)
Herkenbaar.
Denk dat veel zichzelf niet graag op de foto zien trouwens.
Ik heb bijna altijd mijn ogen dicht.
Denk dat veel zichzelf niet graag op de foto zien trouwens.
Ik heb bijna altijd mijn ogen dicht.
heb haar zojuist 1 foto doorgestuurd die gemaakt was door ene Dave in Blijdorp.
hierop lijk ik een aap
hierop lijk ik een aap
rofl
Grappig maar vond je er toch ook weer niet heel raar op staan
t was meer de houding van het net opstaan icm de beweging.
Ben toch wel enigsinds selectief in de fotouitje foto's van anderen plaatsen
Grappig maar vond je er toch ook weer niet heel raar op staan
Ben toch wel enigsinds selectief in de fotouitje foto's van anderen plaatsen
- mido
- Lid

- Contacteer:
@ vioto, ik vind het echt meevallen, maar ja zoals ik al zei en dave idd ook al zegt; veel mensen vinden het niet zo leuk om een foto van zichzelf te zien.
Ik vind het in de praktijk ook opvallen dat de meeste mensen zomaar een foto van je ergens neerplempen, daarom ook dat áls mensen zo graag een foto van me willen nemen ik me eigen camera geef
dan kan ik die krengen direct wissen als ik het echt vreselijk vind bij aankomst thuis.
Zelf vraag ik áltijd om toestemming van degene die op de foto staat voor ik het op internet gooi of andere openbare doeleinden gebruik.
Ik vind het in de praktijk ook opvallen dat de meeste mensen zomaar een foto van je ergens neerplempen, daarom ook dat áls mensen zo graag een foto van me willen nemen ik me eigen camera geef
Zelf vraag ik áltijd om toestemming van degene die op de foto staat voor ik het op internet gooi of andere openbare doeleinden gebruik.
- Peter de Mooij
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik heb wel vakantie maar ga nergens heen. Wel hoorde ik een vreemde vogel dit roepen: 

- Peter de Mooij
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Oke nog een hele week tss, maar gelijk heeft hij Wendy regeert met stakke hand...
Ja mooie kleuren en best een gave foto Inoordhof
Ja mooie kleuren en best een gave foto Inoordhof
- Wendy
- Lid

- Contacteer:
Nee hoor, Ik hoefde niet over te geven.
Ze hebben daar (alleen in dat linksboven-ding) trouwens een heel leuk fotosysteem.
Voor 2 euro kun je de foto die daar gemaakt is naar je email adres laten sturen. Hoef je geen peperdure foto meer te kopen.
Ze hebben daar (alleen in dat linksboven-ding) trouwens een heel leuk fotosysteem.
Voor 2 euro kun je de foto die daar gemaakt is naar je email adres laten sturen. Hoef je geen peperdure foto meer te kopen.