Bedankt voor jullie reacties

Zoals bij veel van mijn foto's ga ik niet voor een totaalbeeld maar voor details.
Ook hier is dit het geval, maar aangezien het geheel hier eigenlijk een kunstwerk (van iemand anders) is, vond ik het noodzakelijk om die nuance erbij te vermelden. Misschien heb ik daardoor bepaalde verwachtingen gecreëerd die niet de bedoeling waren. Ik had ook "Nummers" als titel kunnen plaatsen maar dan hadden jullie misschien gedacht dat ik dit zelf in elkaar gestoken had, wat dus niet het geval is. Ik heb er door een bepaalde beeldhoek of bewerking wel iets nieuws van gemaakt. De foto's hebben dus niet de bedoeling om het kunstwerk zo natuurgetrouw mogelijk te registreren of om het te reproduceren.
Kunst is idd heel subjectief. Het is aan de kijker om er zijn eigen visie/verhaal in te zien.
Dit is een van de vele werken die te zien zijn bij Verbeke Foundation in Kemzeke (B). Dit is een privé-kunstsite met moderne en hedendaagse kunst. Het is een (heel) aparte collectie waar je met een open mindset naartoe moet gaan anders blijf je sowieso beter thuis. Er zijn ook werken aanwezig die ik (maar dat is persoonlijk) zou toeschrijven aan 'zieke geesten'.
Maar goed, deze topic is niet bedoeld om een discussie op te starten over moderne kunst.
Bekijk de foto dus misschien los van het gegeven "kunst" maar weet dat dat de oorsprong was. Ik heb in de titel nu ook een bijtitel geplaatst