Tuurlijk mag je zeggen dat het anders is, maar je kan dan natuurlijk ook weer een weerwoord verwachten.
Maar ik bedoelde dus dat jij misschien geen punt van de kleur van de lucht zou maken, maar mij viel het gelijk op, iedereen kijkt toch weer anders naar een foto en smaken verschillen.
Sommige mensen maken bijvoorbeeld ook geen punt van ruis, maar ik vind het verschrikkelijk lelijk in de foto, doet me denken aan vroeger, aan een antenne van de tv die niet goed gericht stond en dat je daardoor allemaal sneeuw/ruis had.
Kleur van de lucht is inderdaad niet altijd gelijk, maar de wat groenere/cyaanachtige luchten zie je soms als er erg slecht weer in de lucht zit(zware buien, of onweer) en met bijv. een zonsondergang zie je soms hele oranje/rode/paarse luchten.
Voor mijn gevoel klopt de kleur van de lucht hier niet met het licht dat ik zie en volgens mij denkt ook Herman er zo over.
In het kort.....ik zeg meest gewoon wat ik mooi vind aan een foto, maar ook wat ik minder mooi vind en in dit geval viel mij de minder mooie kleur van de lucht op.