1)

2)

3) THE DOME for music, dance and 3D movies. Creativiteit in LED gevel architectuur.

Het is een geprojecteerd plaatje en die verandert bij het draaien niet, ook niet in Las Vegasmuggie schreef:Grappig!
Wel bijzonder dat, hoe het oog ook draait, het glimmertje in het oog op dezelfde plaats blijft.

Helemaal mee eens. Gemakzucht. Het historisch dorpscentrum (geen vinex) was bij mij in de buurt. Maar was al van plan een beter passende buurt te zoeken. Nu bij deze als still toegevoegd.GladiusMaximus schreef:.Knap gedaan, maar dit in een Vinex wijk.![]()
Kan me geschiktere omgevingen daarvoor bedenken...

Inderdaad nogal rumoerig helemaal als er een beroemde dj optreedt (Armin van Buuren in de video). Daar komen natuurlijk alleen de liefhebbers op af en geloof mij dat zijn er heel wat. Er worden overigens ook 3D films vertoont voor alle leeftijden. Maar het gaat hier om de creatieve toepassing van LED gevel architectuur. De getoonde beelden komen uit diverse bronnen o.a. Las Vegas. Een interessante ontwikkeling ook in Nederland welke bij architectuur liefhebbers nog minder bekend is. Voor fotografen een uitgelezen kans op mooie nachtfotografie met zo mogelijk animatie.petervaneekelen schreef:ik vrees dat de werkelijkheid ongeveer gaat zijn zoals jij het hier laat zien![]()