Hoi Arjan, ik zie dat het je in het verleden al een paar keer gelukt is om toch een foto op het forum te plaatsen.
Ik ben ook geen pc-nerd en weet heel veel dingen wat dat betreft niet, maar een foto hier plaatsen dat lukt me nog wel en is ook niet zo heel moeilijk als je het al een aantal keer gedaan hebt.
Ik zie dat je ook Postimage gebruikt, die gebruik ik ook meest om m'n foto's te uploaden.
Zoals Jan ook al aangeeft kan het soms weleens gebeuren dat zo'n site niet helemaal meewerkt(het blijft gratis en een gegeven paard....

), dan moet je of wachten totdat ie wel weer goed werkt, of het via een andere site proberen, ik doe het ook weleens via myalbum.com.....sommigen doen het ook via hun eigen website en dan weet je bijna altijd wel dat het lukt, maar daar moet je meest wel voor betalen.
Bij de meeste fora is dit de manier om foto's erop te zetten, want het zou de beheerder denk een hoop geld gaan kosten als iedereen z'n foto's rechtstreeks op het forum zou zetten, dus uploaden via het forum.
Ik denk dus dat je gewoon pech gehad hebt met het moment van uploaden via Postimage en zou het gewoon opnieuw proberen met een iets grotere foto.
Als het dan nog niet lukt dan hoor ik het wel en zal proberen om uit te leggen hoe het het makkelijkst werkt via Postimage.
Ow en dat leden die niets meer hier posten dat niet meer doen heeft denk gewoon te maken met dat ze het gezien hadden hier, of dat ze bijvoorbeeld een andere hobby gekozen hebben......de meeste van die leden hebben in het verleden al meerdere foto's hier gepost en weten/wisten dus hoe het werkt.