Rondleiding William Rutten in Museum Hilversum

Allerhande foto's die je niet ter beoordeling wil zetten
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
wilw
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Rondleiding William Rutten in Museum Hilversum

Bericht Geplaatst:

PP is w.m.b. zeker amusement. Toch knap, want de kandidaten moeten binnen redelijk korte tijd toch wegwijs geraken in verschillende disciplines en dat laatste ben ik beslist niet. Je ziet vaak ook al vrij snel wie "oog" heeft voor fotografie. en voor wie het echt "werken" is ;)
Nu doen ze er niet meer geheimzinnig over dat kandidaten trainingen krijgen. In het begin werd dit wel gedaan

Ik heb William een keer in de schouwburg gezien met een lezing over zijn carrière / werk etc. Een bevlogen verteller
Omhoog Profiel Website Foto's
BenM
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties. Niet alles, dat is opgenomen, wordt uitgezonden en dat roept dan wel 's vragen op bij de kijkers omdat ze dan bepaalde beslissingen/scores niet begrijpen. Maar, inderdaad, het is een entertainment programma en het belang daarvan kan soms zwaarder wegen dan compleet zijn vwb motivaties van de jurering.
Hermanus
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

Bericht Geplaatst:

Ik had dit graag bijgewoond, want hij is een inspirerende verteller tijdens het jureren. Tijdens het tweede seizoen ben ik afgehaakt vanwege het eerder vermelde beginners niveau van de deelnemers. Leuk als amusement met wel als leerzaam onderdeel de jurering. Daar keek ik soms nog naar in de latere uitzendingen.
Omhoog Profiel Foto's
BenM
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Dank je, Herman. Ik merk dat ik er wel "in moet komen" bij een nieuw seizoen omdat ik in 't begin de foto's maar matig vind.
Plaats reactie

Terug naar “Ratjetoe (Niet ter beoordeling)”