omgevallen
-
martinvandebeek
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik snap je foto, althans wat je wilt laten zien. Ook hier is het standpunt voor verbetering vatbaar. Boom zit bij zijn top vast aan de rest, dat had wellicht anders gekund. De onderzijde had je daar de hele boomwortel erop kunnen zetten? Nu is het half aangesneden, zou deze liever vrij willen zien.
-
martinvandebeek
- Lid

update

-
martinvandebeek
- Lid

update zijn foto's van gisterenmiddagArtenCo schreef:De updates heeft een totaal ander sfeertje.. veel lichter. Veel experimenteren met verschillende standpunten helpt je om beter te kijken naar het onderwerp wat je wil vastleggen.
de vorige foto van een een ochtendwandeling met zonsopkomst
ik plaats de foto's om er ook weer van te leren
zelf vind ik de eerste het mooist, nabewerken lukt al wel een beetje maar vind ik nog wel lastig
- ArtenCo
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ah….dat verklaard een heleboel. De eerste heeft potentie. Je zou hier ook nog kunnen spelen met je diafragma. Nu is bijna alles scherp op de foto. En foto wordt spannender door te onder andere te spelen met diafragma. Bijv, 4.5 scherpstellen op de wortelstronk van de boom…de stam in compositie meenemen die vervaagd dan wel wat maar dat geeft de foto denk meer spanning.
- Ron62
- Moderator
Ik zou dan ook zeker de Exif onder de foto zetten, want ik kan 'm(met de Exif-reader op mijn pc) nu niet zien en het is juist makkelijk om op je instellingen in te gaan, daar valt meest ook nog veel te leren.martinvandebeek schreef:ik plaats de foto's om er ook weer van te leren