Mooie serie. Overduidelijk zand...
Fraaie consistentie in kleur en structuur.
De 2e valt qua lijn een beetje uit de toon.
Geen idee hoe je deze hebt gemaakt en waar ik naar zit te kijken.
Vanuit een raam in een opstijgend vliegtuig genomen?
Voor mij duidelijk de laatste. De donkere stippen links boven storen me wel, het zou voor mij veel mooier zijn zonder die frutsels. De eerste twee zijn goed maar daar stoort de donkere onderkant me toch wel behoorlijk.
Een bijzonder fraaie serie die zich goed zou lenen voor een verticaal drieluik.
Volg Peter voor wat betreft de donkere onderkanten.
Wel vind ik de witte kaders hier erg hard, wellicht kleuren met een lichte toning uit de foto’s.
Dank je! Als ik mijn eigen werk afdruk heb ik precies zo'n rand er omheen, deels voor het gemak tijdens plaatsen in passepartout en deels omdat ik het gewoon mooi vind. Vroeger deed ik zo'n omgevingstoning maar ik houd het tegenwoordig simpel. Ik kan je wel volgen overigens, maar simpel bevalt me wel
Ik heb de donkere voetstappen even weggehaald en voor mij wordt het beeld dan een heel stuk rustiger en meer in balans.
De donkere onderkant weghalen is hier natuurlijk geen optie, vooral bij de tweede niet want dan blijft er maar de helft van de foto over. De foto's zouden direct zonder donkere rand geschoten moeten zijn om een vergelijk te kunnen maken. Waarschijnlijk zou je dan ook een andere compositie hebben gekozen.