Het stomme is dat ik door een titel die het woord "perfect" in zich heeft, automatisch kritischer ga kijken. En dan zie ik een hele mooie foto, maar geen perfecte. Hij is niet helemaal recht, en de spiegeling is onderin ook niet identiek aan de bovenkant. Hij voldoet dus niet aan mijn beeld van "perfect".
Maar los daarvan is 't wél een hele mooie foto, die ik met een andere titel minder kritisch had bekeken.
Indrukwekkend beeld. Mooie spiegeling en mooie kleuren.
Ik ga wel met Joop mee tav de onderkant. Het is me duidelijk dat er weinig water stond maar dat heeft ook tot gevolg gehad dat je de ondergrond door het water heenn ziet. Ik zou opteren voor een panorama waarbij de spiegeling lijn op ongeveer 1/3 aan de onderkant zit, zodat je de donkere ondergrond kwijt bent want die kot niet overeen met het spiegeling gevoel.
Bedankt voor jullie reacties en opmerkingen. Ik ga nog eens kijken of ik deze opmerkingen kan verwerken zodat ik dan uiteindelijk een perfecte recflection ga verkrijgen.
Mooie plaat met wolken en spiegeling....ik volg wel de rest wat betreft het lichtjes scheef staan en jammer van de ondergrond die in het water te zien is.