Dank jullie voor de diverse commentaren!
Was dit bedoeld als reeks? Ja en nee ... ik ben graag bezig mijn foto's in series te zetten, maar ik noem het zelf liever verzamelingen - er zit namelijk zelden een vooropgezette bedoeling achter, wat ik bij een serie wel verwacht. Ik merk na al die jaren fotograferen dat er bij mij vaak beelden ontstaan die op de een of andere manier onderling verband lijken te houden, en als me weer zo'n verband opvalt maak ik er een nieuwe verzameling van. Via mijn fotoclub ben ik lid van de Fotobond, die jaarlijks de Foto Nationaal wedstrijd heeft; daarbij kan ieder lid een serie van 5 samenhangende beelden insturen, voor mij het hoogtepunt van het jaar waar het de Fotobond betreft. Ik vind het namelijk erg leuk en ben sinds ik daaraan meedoe (ik ga nu voor de vierde keer inzenden) het hele jaar door bezig dat soort reeksen samen te stellen. Deze "kleurige zitjes" ga ik misschien nog uitbreiden want het zijn er pas 4, in zo'n geval ga ik dus wél mijn best doen om er nog een gelijksoortig beeld bij te maken (overigens kan dat er dan bv. eentje met de kleuren van f1 zijn, die wijkt nu af maar dan wordt de totale serie toch wat evenwichtiger en ik denk ook spannender), maar het zal geen serie worden die ik ga inzenden