Voor mij F4 en F6.
F4 is prima zo! Mooie diepte.
Bij F6 zou ik die paar losse takjes onderin wegpoetsen. Slakje komt mooi over in een grotere weergave,
@Frans je vind het een lastige serie omdat de foto's donker en licht zijn. En een kleurzweem soms hebben.
Wel mooi dat je de bewogen foto aangenaam vindt.
Slakje? Nu je het zegt zie ik m ook. Dacht eigenlijk dat je een weggehaald sensorvlekje bedoelde.
Licht/Donker: F1 en F6 zijn vrij donker. Deze heb ik zo bewerkt omdat ik dat beter bij de foto vond passen. Zonder naar de andere foto's te kijken.
Kleurzweem: In F1 ,F3 en F5 heb ik de kleuren aangezet. Meestal speel ik met levendigheid en verzadiging. Ook hier weer omdat ik het vond passen. Ik vind wel dat je hier een punt hebt vwb de verzadiging/levendigheid in de hele foto. Als ik het plaatselijk had gedaan zoals bijvoorbeeld in F1 alleen bij de boom, dan had dat waarschijnlijk beter uitgepakt.
@Maarten losse takjes zag ik tijdens het plaatsen maar had geen tijd meer om het te wijzigen.
@Iedereen. Wel apart dat vrijwel iedereen een andere favoriete foto noemt.
Fijne mist serie. F1 vind ik wat te kort aangesneden onder. F4 en F5 hebben mijn voorkeur, want daar blijf ik langer bij hangen door onderwerp en compositie.
voor mij springen 4 en 5 er het meest uit>
Icm in 4 heeft op mij geen onrustige indruk en de herhaling van de bootjes in 5 met het vleugje kleur doen het goed