Het is 18 jul 2025 19:30

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Update: Test nieuwe functies + update
 Update: Test nieuwe functies + update
BerichtGeplaatst: 20 jan 2025 15:55 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik vind dat je geslaagd bent met wat je wilde testen met het verwijderen. Het creëren van diepte valt mij niet zo op.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 20 jan 2025 16:42 
Moderator
Fotografie

Ik heb de grote versie in de beginpost geplaatst.(na het klikken op het plusje linksboven in de foto en daarna op het vergrootteken rechtsonder is de foto dan ook in vol ornaat te zien. ;)

BerichtGeplaatst: 21 jan 2025 01:08 
Lid
Fotografie

Fotosmurf schreef:
... Dit is een portretfoto en is dus goed geplaatst.
Helemaal met je eens dat als de foto weg gehaald wordt hij beter naar ratjetoe kan maar eigenlijk hebben wij liever dat de foto dan helemaal niet gepost wordt. Ook in ratjetoe krijg je dan zwevende berichten.

Jij vindt het niet portret waardig en dat is jou mening die je mag hebben op het forum. Maar het is toch echt een portret foto en staat dus wel goed.

Als je de ondertitel van de Rubriek Portretten letterlijk neemt, kunnen alle foto’s waar mensen op staan hier ondergebracht worden.
Ik hou het maar op wat een meerderheid van fotografen onder een portretfoto verstaat.

.

.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2