On a misty morning + UPDATE
- Fotosmurf
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooi mistig beeld.
Misschien kan het iets frisser/witter.
Voor een kniesoor als ik denk ik dat de foto ietsie pietsie naar links helt maar het mag eigenlijk geen naam hebben hoor.
Misschien kan het iets frisser/witter.
Voor een kniesoor als ik denk ik dat de foto ietsie pietsie naar links helt maar het mag eigenlijk geen naam hebben hoor.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb hem even binnen gehaald en mijn ding gedaan.
Witbalns koeler gezet, hooglichten iet omhoog en een klein beetje contrast erbij gedaan.
Heb hem niet recht gezet
Als tie weg moet hoor ik het wel Marco.
Witbalns koeler gezet, hooglichten iet omhoog en een klein beetje contrast erbij gedaan.
Heb hem niet recht gezet
Als tie weg moet hoor ik het wel Marco.

- GladiusMaximus
- Lid

.
Een heel fraai en simplistisch, maar sfeervol beeld. Ik hou hiervan.Behalve misschien een klein stukje van de bovenkant, zou ik er niks meer aan doen.
.
.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Mooi minimalisme, Marco. Joop is naar mijn smaak wat te ver doorgeschoten maar hij heeft wel een punt, misschien iets er tussen in?
- MarcoEOS
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor de reacties! Ik zit nu even op mijn Ipad te kijken, en dan vind ik de versie van Joop ook net te licht. En de toch al bijna onzichtbare schapen zijn dan helemaal weg ;-)
Zal er later vandaag achter mijn PC nog even naar kijken, maar denk voor nu dat ik bij mijn origineel blijf. Als het lichter wordt, mis ik de sfeer die ik juist wilde vastleggen met deze foto. Maar ik ga er wel ff naar kijken
Het scheef staan is volgens mij vooral illusie, mede veroorzaakt door de scheefstaande boom.
Zal er later vandaag achter mijn PC nog even naar kijken, maar denk voor nu dat ik bij mijn origineel blijf. Als het lichter wordt, mis ik de sfeer die ik juist wilde vastleggen met deze foto. Maar ik ga er wel ff naar kijken
Het scheef staan is volgens mij vooral illusie, mede veroorzaakt door de scheefstaande boom.
Mooie foto, zo laten. Gefeliciteerd met TC 
- MarcoEOS
- Lid

- Contacteer:
Jullie ook bedankt.
Getriggerd door Joop heb ik toch nog even zitten spelen. En sowieso had hij gelijk: de foto stond (weliswaar heel weinig) scheef. Ik heb 'm dus iets rechter gezet.
En ik heb toch nog even gespeeld met contrast en helderheid, en kwam op de geüpdate versie om de openingspost uit. Nét iets lichter dan het origineel, maar met behoud van de details en (vooral) de sfeer.
Getriggerd door Joop heb ik toch nog even zitten spelen. En sowieso had hij gelijk: de foto stond (weliswaar heel weinig) scheef. Ik heb 'm dus iets rechter gezet.
En ik heb toch nog even gespeeld met contrast en helderheid, en kwam op de geüpdate versie om de openingspost uit. Nét iets lichter dan het origineel, maar met behoud van de details en (vooral) de sfeer.
- Harry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Ik weet dat ik wel vaker aparte ideeën heb maar ik blijf bij de 1e. Dat grijzige past meer bij de sfeer van het weer… grijs en grauw. De updates zijn technisch misschien beter maar doen voor mij iets aan de sfeer af..gr. Harry