Maarten schreef:
Fraaie beelden van dit imposante kunstwerk
Vooral de abstracte beelden spreken me aan en dan met name 4, 5 en 7!
Thanks Maarten!
petervaneekelen schreef:
Je hebt de volledige foto's geplaatst, dat merkt mijn PC; het duurde best wel een tijdje voordat de beelden binnen waren gehaald. Wel fijn dat ik tot in het kleinste detail kan kijken nu, ik sta iedere keer weer te kijken van de fenomenale kwaliteit van je spullen, heerlijk om te zien.
Thanks, mooi compliment! En inderdaad, de R7 bevalt me prima, en levert ook in combinatie met de inmiddels al redelijk op leeftijd zijnde EF-s 17-55 nog steeds mooie resultaten op.
petervaneekelen schreef:
Wat mij betreft geven F2 en F3 goed weer wat zo interessant is aan dit werk, op het eerste gezicht (F2) zie je een paar enorme stalen platen, meer niet. Op het tweede gezicht (F3) zie je de geweldige kleuren- en patronenpracht die het staal vertoont als gevolg van de bewerkingen die het heeft ondergaan.
Dat is inderdaad het aansprekende van dit kunstwerk: het heeft echt totaal verschillende kanten.
petervaneekelen schreef:
En door er doorheen te lopen wordt je overweldigt door de fysiek brute aanwezigheid van dit alles, daarvoor had je beter een persoon toegevoegd aan F6 of F7.
Haha ik was juist blij dat er eindelijk even niemand beneden liep ;-) maar ik snap je punt.
GladiusMaximus schreef:
Lastig fotograferen, maar toch een goed overzicht.
De foto’s 1, 5 en 7 trekken mij het meest.
Jij ook bedankt Gerard!
Peter Koster schreef:
Roest is een cliché geworden. Was het eigenlijk al toen ik 40 jaar geleden bij een fotoclub zat. Een spreker had roest als thema en ineens ging iedereen roest fotograferen.Tot zo ver het gevaar van fotoclubs.
Je hebt in zekere zin wel gelijk. Toch ben ik nog lang niet uitgekeken op roest.
Peter Koster schreef:
Maar in het verlengde daarvan: mij spreekt foto 7 het meeste aan, omdat je daar los komt van het oorspronkelijke onderwerp en een eigen krachtige vorm vindt.
Thanks!