Foto is ook wel in een donkere omgeving gemaakt,dus hoge iso kwam goed van pas,flitsen probeer ik te vermijden.
f/10 , 1/160 sec , iso 640 ,105mm met eenpoot statief.
Iets gecropt en verscherpt.

Uh ja ik heb geprobeerd een vlekje weg te werkenbopatje schreef:staat er idd zeeeer scherp op ,ruis is er zo goed als niet te zien,ik zie daar wel een mysterieus vlekje boven de rug van de vlieg op dat oranje streepje is dit een spoor van bewerking ?
veel succes met je camera

Ja gezellie zo`n clubflipjetiel44 schreef:in de D300-club.
Staat er goed op, en zoals voorspeld weinig ruis in het beeld.![]()
Als je voor de prijs die je betaald hebt, ook NX en view erbij gekregen hebt, kun je nog even de ruisbewerking van Nikon op los laten.

Louise.V schreef:Uh ja ik heb geprobeerd een vlekje weg te werkenbopatje schreef:staat er idd zeeeer scherp op ,ruis is er zo goed als niet te zien,ik zie daar wel een mysterieus vlekje boven de rug van de vlieg op dat oranje streepje is dit een spoor van bewerking ?
veel succes met je camera

Het beestje is in de natuur genomen op een omgevallen boom en aan ene kant een soort muur,keuze was dus van boven of opzij ,en ben voor dat laatste gegaan,dan komt het beestje beter over,ik dacht dat hij net niet in het midden stondAJL schreef:Als test vind ik hem goed, maar als foto....had ik liever het beestje niet in het midden gezien. Ook die tafelrand zo schuin ligt voor mij niet zo goed