Even gezocht naar een totaalbeeld en dan zijn de bomen nu al, zonder blad, erg aanwezig. Dat is ook naast het gebouw en daarom lastig om close zonder deze te kunnen vastleggen. Door de afstand is rechtzetten nu minder lastig.
Update met wat poetswerk.
Laatst gewijzigd door Hermanus op 04 mar 2025 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Richard ik lees elders dat jij betrokken was bij dit project. Hoe bijzonder moet dat geweest zijn met dit zeer knappe staaltje architectuur. Ik kwam wat tijd tekort en zal een vlgd keer zeker gebruik maken om de trappen op te gaan en binnen te kijken.
Een foto uitje misschien ?
Het is ook niet te doen om dit gebouw in één sessie van meerdere kanten te bekijken. Ik ben er zelf ook nog steeds niet op uitgekeken merk ik aan jouw prima foto.
Binnenkort maar weer eens op de fiets stappen... Het gebouw van binnen bekijken zou ik ook wel eens willen doen. Ik sluit mij graag bij een photowalk aan als die er van komt, maar ik kan alleen in het weekend of tijdens vrije feestdagen.
Ok Herman, dat gaan we doen, lijkt mij leuk. Maar op dit moment denk ik erover na om na een eerste bezoek aan Rotterdam, waar ik afgelopen vrijdag in de avond was, eerst een tweede keer naar Rotterdam te gaan. Zodra ik weer aan Zuidas denk, meld ik mij
Voor de liefhebbers een workshop Architectuurfotografie Zuidas,
niet gratis, op 15 maart 2025.
Let op, je moet wel goed ter been zijn. https://www.cameranu.nl/events/134-arch ... fie-zuidas" onclick="window.open(this.href);return false;