Dagpauwoog

St. Jacobsvlinder

Omdat je vrijwel nooit op een foto van iemand anders reageert, heb ik ook niet zoveel zin om op jouw bijdragen te reageren.CoonArt Returns schreef:Oh kom op, niemand?!

Ik had dan aan de vlinder moeten vragen of hij niet beter op een blad had kunnen zitten.wilw schreef:Dat is net mijn punt ... diepte had hem veel meer doen loskomenCoonArt Returns schreef:De dagpauwoog lag in het zand te rusten, daarom ook plat!

Ik herken dit sentiment wel. Als je feedback wilt op je eigen foto's, dan horen daar voor mij twee dingen bij:Maarten schreef:Omdat je vrijwel nooit op een foto van iemand anders reageert, heb ik ook niet zoveel zin om op jouw bijdragen te reageren.CoonArt Returns schreef:Oh kom op, niemand?!
Een beetje zo van: voor wat, hoort wat!

Laat ik dus nou NIET geoefend fotograaf zijn en standaard staat mijn fotovriendje op de volautomaat van de camera.RGS schreef:‘Betrokken zijn’ in het forum is inderdaad heel belangrijk.
Maar aan de andere kant kan ik me best voorstellen dat het voor een beginnend fotograaf lastig is om feedback te geven op foto’s van de gevorderde fotografen.
Je moet best geoefend zijn om goede specifieke feedback te geven. Just my 0.02
Denk dat weinig van je vrienden eerlijk zeggen wat ze vinden. Hier krijg je oprecht hulp en advies maar als je er niets mee doet is dat ook je goed recht. Zelf niets doen en niet op anderen reageren en dan verbaasd zijn dat anderen niet meer reageren. Tja denk er eens over na hoe dat zou komen.CoonArt Returns schreef:Kan wel goed foto's maken hoor ik van mijn vrienden links en rechts. Denk dat ik de foto's maar op FB blijft zetten in FOTOGROEP en anders in ratjetoe.

We zijn allemaal als niet-geoefend begonnenCoonArt Returns schreef: Laat ik dus nou NIET geoefend fotograaf zijn en standaard staat mijn fotovriendje op de volautomaat van de camera.Kan wel goed foto's maken hoor ik van mijn vrienden links en rechts. Denk dat ik de foto's maar op FB blijft zetten in FOTOGROEP en anders in ratjetoe.