Watervallen, in IJsland kom je die veelvuldig tegen, van groot tot klein. Bij sommige kun er je ook achterlangs, zo ook bij deze waterval. Met een enorme kracht dendert hier het water naar beneden het dal in, het veroorzaakt ook een enorme spray. Dat laatste is lastig voor de fotograaf, je poetst doek moet je constant bij de hand hebben.....
Fraai beeld van deze imposante waterval.
Perfecte sluitertijd gekozen : net voldoende beweging en toch zeer gedetailleerd.
Veelal wordt een te lange sluitertijd gebruikt wat resulteert in een zeer vage strook water.
Persoon in het geel JA/NEE : wat mij betreft mag ie er zeker bij want toont hier de nietigheid van de mens tegenover het geweld van de natuur.
Knap werk Conny !
Prachtige foto en de gele regenjas laat onze nietigheid goed zien. Ook eens met Piet over de sluitertijd waardoor de grilligheid van het water fraai uitpakt.
De man met zijn gele regenjas nam even later plaats op een rots heeft denk daar zeker 45 minuten gezeten. Hij was met een hele groep die allemaal donkere (zwarte) kleding aan hadden, zoals mijn inziens het 90% van de bevolking tegenwoordig doet. Tja, dan weet je het wel….dan wordt de gele jas vastgelegd. Die geeft lekker kleur aan het geheel en ook om de grootte van de waterval en de nietigheid van de mens weer te geven….
Tuurlijk heb ik ook opnames zonder, de mooie waterval blijft maar ik mis dan de persoon…