Mooi beeld van een ruig landschap
Een stukje van de onderkant afhalen tot de asfaltweg in de hoek links zit.
Je krijgt dan een iets bredere verhouding en dat maakt in mijn optiek de foto een stukje sterker.
Zeer fraai beeld van een dito landschap.
Mooie inleidende weg die je meeneemt de diepte in, mooi te zien dat het op en neer golft doordat er even een stuk weg weg is en dan weer opduikt.
Ik vraag me wel af of ik de enige ben (tot nu toe wel) die vooral het gras in de voorgrond te gesatureerd vindt.
Deze foto verleidt me de camper de kant op te sturen.
@Joop: geen idee of je de enige bent, maar ik ben het in ieder geval niet met je eens. Dat groen in de voorgrond is een mooi contrast met de ruige, maar grauwe achtergrond en het past in deze natte omgeving waarin groen al snel groen is... Om die reden zou ik er in tegenstelling tot @Maarten ook niets afsnijden.
Allemaal bedankt voor de mooie reacties. Ik zal nog eens kijken wat er gebeurt wanneer ik de foto anders afsnijd, zodat de weg precies in de hoek begint. Vooralsnog ben ik niet overtuigd.
Ook de zwart-wit suggestie van Peter ga ik uitproberen.
Aan de saturatie ga ik niets doen. Dit is ‘levensecht’.
@Ron, wij zijn veel in Noorwegen geweest. Ik begrijp je vergelijking. Schotland is nóg meer ‘oer-natuur’.
@Peter, volg de verleiding! Het is een fantastisch camper-land. Veel wild staan op de mooiste plekjes!
Prachtige opname, van een prachtig landschep in een prachtig land.
Het mooie licht, de invoerende lijn, het wolkendek, dat is zo typerend maar blijft steeds verwonderen.
Voorgestelde aanpassingen kunnen, maar hoeven niet echt voor mij.
Het beeld is sterk genoeg om te blijven "inwerken".