ƒ/5.6
28.0 mm
1/1250
1000

Klopt helemaal! Niet de trip die ik normaliter zou doen (te weinig wildlife), maar wel één waarvan ik heb genoten. Het was anders en juist die oude architectuur is iets wat mij ook wel kan bekoren.petervaneekelen schreef:Mooi beeld van een mooi plaatsje![]()
Je hebt een mooie trip gemaakt, ik denk ongeveer dezelfde die ik ooit in 2016 heb gedaan (Malaga, Granada, Cordoba, Sevilla e.a.). Heb ik zeer goede herinneringen aan die weer terugkomen met jouw beelden, dus dank daarvoor

Dankje Joop!Fotosmurf schreef:Fraai beeld, fijn van kleur, mooie gebouw en links een fijne diepte.
True, maar de wandelingen die ik tegenkwam, waarbij je kans had op deze dieren, waren goed voor zo'n 7 uur bergje op en af. Nu kan ik redelijk lopen, maar ik vindt 3 uur toch wel genoeg.Peter Koster schreef:Toch knap staaltje zelfbeheersing om daar een foto zonder die brug te maken.
Qua wildlife in Andalusië: ik heb bovenop de Sierra Nevada wel een leuk clubje Iberische steenbokken geschoten
Hmm, ik denk persoonlijk dat dit juist meerwaarde heeft. Wellicht dat ik dit nog eens bekijk in PHotoshopRonald Jan 76 schreef:Mooie blik op het stadje neem ik aan ,misschien links dat stukje land er af?
Als ik jouw foto's kijk, ben ook jij wel een fan van oudere gebouwen enz. Ik kan alleen maar zeggen doen! Sevilla, Cordoba en Grenada zijn al super, maar ook zeer zeker is Ronda (een dag of twee) zeker de moeite.PetraS schreef:Lijkt mij een mooie vakantie bestemmingmijn todolist wordt steeds langer.
Fijne foto met mooie kleuren
Ook wij hebben het zo gedaan en zoals altijd, prima bevallen.Maarten schreef:Leuke foto van Ronda![]()
Ook wij hebben een aantal jaren geleden een rondreis in zuid Spanje gedaan met een huurauto.
Een aanrader inderdaad!
Hoe bedoel je dat, dat je niet meer foto's hebt, of dat stacking ter plaatse niet kon?Meksjoef schreef:maar helaas niets wat hierin kan helpen.