Dank voor de reacties.
Denk niet dat een stuk van de onderkant af de foto beter gaat maken, om de reden die Marco aangeeft.
Maar zelf vind ik het ook het minste gedeelte van de foto....het is een stad(Aosta) waarbij er zelfs een start/landingsbaan van een vliegveldje te zien is.
Ik heb al een stuk van de onderkant af gehaald bij het origineel, want het donkere gedeelte links onderin was voorheen veel groter en heel erg aanwezig, dus ik heb wel meer onderkant(in het origineel), maar in mijn ogen wordt de foto daar niet beter door.
Ik heb nog wel een andere foto gemaakt, waarbij ik de camera veel meer naar rechts had gedraaid, maar daarbij is het gedeelte dat je hier in het midden ziet(met de laaghangende mist) een stuk minder en mis ik dus wat 'dieptewerking'.
Bij die foto is het donkere gedeelte(waar ook nog eens een paar palen met elektriciteitsdraden staan) niet in beeld, maar zijn wel weer de toppen van een aantal bomen te zien.
Ik zit nu net nog even terug te kijken en zie dat ik er nog meer heb gemaakt met de camera naar rechts gedraaid en iets meer ingezoomd.....zal van de week eens kijken of ik bij die foto's wat meer onderkant eraan kan houden.